Heb jij dit boek gelezen? Laat dan nu je review achter en maak kans op 25,- euro!

Dit boek kopen? Zoek naar dit boek bij de volgende winkels:

Bol.com
Of zoek een christelijke boekhandel bij jou in de buurt via deze link.

Uitgave: 2012
Uitgever: De Banier

Rebekah Hendricks droomt van een avontuurlijk leven, ver weg van het gezapige dorpje in Oklahoma. Al heeft haar moeder een plaatselijke huwelijkskandidaat voor haar in gedachten, als Rebekah de knappe piloot Arthur Samson ontmoet, ziet ze een bruisende toekomst voor zich. Terwijl ze wacht op het einde de Eerste Wereldoorlog en Arthurs terugkeer van de vliegbasis, wordt de zus van haar moeder ziek. Rebekah wordt gevraagd om naar Texas te gaan en voor tante Adabelle te zorgen. Ze grijpt deze kans met beide handen aan, omdat het haar dichter bij Arthur brengt – en de vervulling van haar dromen. De Spaanse griep verandert echter alles. Onervaren als ze is, probeert Rebekah te zorgen voor een gezin met vier kinderen, totdat hun vader uit de oorlog terugkomt. Ondertussen worstelt ze met haar eigen problemen: Arthurs beloften blijken minder betrouwbaar dan gedacht en haar leven lijkt een andere kant op te gaan dan verwacht. Of is het mogelijk dat God andere plannen met haar leven heeft? Zou het kunnen dat de droom van haar hart wordt veranderd? Droomvlucht is de debuutroman van Anne Mateer (1967). Anne woont in Texas, is getrouwd en heeft drie dochters. Droomvlucht is een hartverwarmende roman over vervlogen hoop die weer herleeft. Het verhaal speelt zich af in een turbulente tijd, maar het is juist de eenvoud van het leven die de lezer naar een andere wereld brengt. “Dit is een heerlijk verhaal. Geniet ervan. ” Kim Vogel Sawyer

1 recensie van Droomvlucht

1. Netty Altena

Een erg boeiend boek dat in 1 keer uitgelezen moet worden. Historisch wat betreft de Spaanse griep. Verslavend wat betreft het volgen van het verloop van het leven van de hoofdrolspeelster. Zo nu en dan gaat het boek zo snel dat lijkt of je een stukje gemist hebt.

Plaats een recensie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ontvang gratis boekentips van